close

今天我真ㄉ很白痴ㄟ!!

白痴到ㄅ行,原本今天ㄅ用上班ㄉ說 

結果..我今天休假 白痴到爆破表ㄌ!!{#emotions_dlg.emotion_008}

ㄅ過沒關係啦!! 做一天多一份錢呀!!

如果跟老公說ㄉ話老公應該會說白痴或者是..沒關係啦!!

反正有錢賺就好嚕!! 沒要緊啦!!

我全身痠痛>w<"   希望老公快點放假幫我按摩呢??

我也要幫老公按摩 嘻嘻.. 好害羞ㄋㄟ~  噗噗..

   噗..噗.. 我愛我家老公呢!!{#emotions_dlg.emotion_heart}

   我要送老公滿滿ㄉ ♡ ♡ ♡ ♡ ..

     代表我最♡♡♡我家老公嚕!! 
 
               ♡ 我ㄉ心只專屬於老公滴!! ♡

arrow
arrow
    全站熱搜

    Alie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()